•  

    SANY2523 SANY2521 SANY2522 SANY2518 SANY2519 SANY2520
  • Plenita
    19 noiembrie 2017, 01:03
    Noros
    Noros
    7°C
    Perceput de temperatură: 8°C
    Presiunea: 1010 mb
    Umiditate: 99%
    Vânt: 0 km/h SV
    Rafale de vânt: 4 km/h
    Răsarit: 07:28
    Apus: 16:57
    Prognoza 20 noiembrie 2017
    Zi
    Parţial însorit
    Parţial însorit
    8°C
    Vânt: 18 km/h VNV
    Rafale de vânt: 29 km/h
    Noapte
    Senin
    Senin
    1°C
    Vânt: 11 km/h V
    Rafale de vânt: 22 km/h
    Prognoza 21 noiembrie 2017
    Zi
    Înnourat
    Înnourat
    11°C
    Vânt: 7 km/h VSV
    Rafale de vânt: 22 km/h
    Noapte
    Nori intermitenti
    Nori intermitenti
    6°C
    Vânt: 14 km/h V
    Rafale de vânt: 22 km/h
    Prognoza 22 noiembrie 2017
    Zi
    Predominant  înnourat
    Predominant înnourat
    12°C
    Vânt: 11 km/h V
    Rafale de vânt: 22 km/h
    Noapte
    Predominant senin
    Predominant senin
    2°C
    Vânt: 4 km/h V
    Rafale de vânt: 11 km/h
     

Schimbarea domiciliului

 

DOCUMENTE NECESARE:

  • cererea pentru eliberarea cărţii de identitate, de la ghişeu;
  • actul de identitate anterior (Buletin de identitate sau Carte de identitate şi Carte de alegător, după caz);
  • certificatul de naştere, original şi copie xerox;
  • certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor, original şi copie xerox;
  • hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă (dacă este cazul), original şi copie xerox;
  • certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie xerox;
  • certificatele de naştere ale copiilor sub 14 ani (dacă este cazul) – original şi copie xerox;
  • documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie xerox;
  • chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate 7 lei (RON) achitată la casieria Primăria Pleniţa;
  • taxă extrajudiciară de timbru în cuantum de 5 lei (RON) care se poate achita la PrimăriaPleniţa.

  ATENŢIE

 DOVADA DOMICILIULUI se poate face cu unul dintre următoarele documente:

a)      acte încheiate în condiţiile de validitate prevăzute de legislaţia română în vigoare, privind titlul locativ;

b)      declaraţia scrisă a găzduitorului, persoană fizică sau juridică, de primire în spațiu însoțită de unul din documentele prevăzute la lit. a);

c)      declarația pe propria răspundere a solicitantului, însoțită de nota de verificare a polițistului de ordine publică, prin care se certifică existența unui imobil, faptul că solicitantul locuiește la adresa declarată, pentru persoana fizică ce nu poate prezenta documentele la lit a) și b)

d)      adeverința eliberată de primării, din care să rezulte că solicitantul sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol și deține un imobil cu destinație de locuință (cu valabilitate  30 zile de la data emiterii).

e)      extrasul de carte funciară pentru informare ce trebuie să fie emis cu cel mult 30  zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate.

 

          DECLARAŢIA DE CONSIMȚĂMÂNT PENTRU PRIMIREA ÎN SPAŢIU a găzduitorului poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezenţa unui poliţist de la postul de poliţie.

          Declaraţia de consimțământ pentru primirea în spaţiu a unei terțe persoane poate fi dată numai de unul dintre soți în situația în care imobilul respectiv nu a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei menționând următorul text: ”Declar că  imobilul nu a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei”.

          În cazul în care imobilul a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei, declarația de consimțământ trebuie dată de ambii soți.