Matei Ion
Referent specialitate
Atributii conform fisei postului
A. Raspunde de aplicarea prevederilor O.U.G.nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificari si completari, astfel:
- primeste si verifica documentele informative de la compartimentele solicitante, privind necesitate efectuarii unor achizitii, studiaza documentatiile (referate, anexe,caiete de sarcini) si propune solutii;
- Analizeaza oferta de pret cu acel compartiment care solicita licitatia;
- Intocmeste documentele privind conditiile de participare;
- Redacteaza referatele in vederea emiterii dispozitiei privind componenta comisiei de licitatie pentru fiecare achizitie in parte;
- Stabileste impreuna cu membrii comisiei de licitatie forma licitatiei;
- Stabileste taxele de participare si garantiile de buna executie;
- Concepe si redacteaza documentatia pentru organizarea procedurii de achizitie;
- Asigura existenta caietului de sarcini;
- Redacteaza invitatia de participare in functie de valoarea estimativa;
- Transmiterea anunturilor in SEAP si pe site-ul primariei;
- Primeste, inregistreaza si pastreaza documentele depuse de catre ofertanti;
- Intocmeste procesul verbal pentru deschiderea si adjudecarea ofertelor si a notelor justificative;
- Stabileste punctajul pentru fiecare oferta in parte, impreuna cu membrii comisiei;
- Stabileste castigatorul impreuna cu membrii comisiei;
- Transmite catre ofertanti rezultatul adjudecarii;
- Pastreza evidenta lucrarilor repartizate;
B. Raspunde de aplicarea prevederilor Legii nr. 50/1991 (r) privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificari si completari, astefel:
- Reprezinta o funcţie de autoritate publica şi este asimilată funcţiei de conducere de “sef de birou”;
- Coordoneaza activităţile de amenajare a teritoriului, de dezvoltare urbanistică generala a comunei;
- Stabileşte orientări generale privind amenajarea teritoriului, organizarea şi dezvoltarea urbanistică a localităţii pe baza planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism;
- Solicită consiliului local să elaboreze sau să actualizeze documentaţia de amenajare a teritoriului sau de urbanism în vederea asigurării aplicării unor prevederi cuprinse în programele de dezvoltare a localitatii;
- Analizează şi supune spre avizare lucrări de amenajare a teritoriului;
- Analizează operativ respectarea structurii şi conţinutului documentaţiilor depuse în vederea emiterii certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire/desfiinţare – din competenţa de emitere a primarului comunei Plenita, analizează şi documentaţiile privind investiţiile ce se execută în intravilanul localităţii;
- Analizează proiectele depuse pentru autorizarea executării lucrărilor în vederea constatării îndeplinirii tuturor cerinţelor şi condiţiilor urbanistice impuse prin certificatul de urbanism, precum şi a condiţiilor cuprinse în avizele obţinute de solicitant;
- Redactează şi prezintă spre semnare certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire/desfiinţare din competenţa de emitere a Primarului comunei Plenita;
- Asigură publicitatea certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire/desfiinţare, precum şi a avizelor emise de administraţia publică locala;
- Colaborează la întocmirea documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivele de interes public şi privat de interes local;
- Urmăreşte respectarea disciplinei în domeniul autorizării executării lucrărilor în construcţii în cadrul unităţii administrativ-teritoriale potrivit competenţelor de emitere a autorizaţiilor de construire/desfiinţare, conform Legii nr.50/1991, republicată;