•  

    SANY2536.jpg-nggid0287-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2527.jpg-nggid0278-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2526.jpg-nggid0277-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2534.jpg-nggid0285-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2533.jpg-nggid0284-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2531.jpg-nggid0282-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010
  • Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed

Expirare termen valabilitate

 

DOCUMENTE NECESARE:
  • cererea pentru eliberarea cărţii de identitate, de la ghişeu;
  • actul de identitate anterior (Buletin de identitate sau Carte de identitate şi Carte de alegător, după caz);
  • certificatul de naştere, original şi copie xerox;
  • certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor, original şi copie xerox;
  • hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă (dacă este cazul), original şi copie xerox;
  • certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie xerox;
  • certificatele de naştere ale copiilor sub 14 ani (dacă este cazul) – original şi copie xerox;
  • documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie xerox  ;
  • chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate 7 lei (RON) achitată la Primăria Pleniţa;
  • taxă extrajudiciară de timbru în cuantum de 5 lei (RON) care se poate achita la Primăria Pleniţa.
NOTĂ:

Pentru eliberarea unei noi cărţi de identitate în cazul modificării numelui şi/sau prenumelui titularului, prenumelui părinţilor, a datei ori a locului de naştere , precum şi în situaţia schimbării sexului, solicitantul trebuie să prezinte şi hotărârea judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă sau, după caz, actul administrativ în baza căruia s-au modificat datele de stare civilă.

ATENŢIE

DOVADA DOMICILIULUI  se poate face cu unul dintre următoarele documente:

a)      acte încheiate în condiţiile de validitate prevăzute de legislaţia română în vigoare, privind titlul locativ;

b)      declaraţia scrisă a găzduitorului, persoană fizică sau juridică, de primire în spațiu însoțită de unul din documentele prevăzute la lit. a);

c)      declarația pe propria răspundere a solicitantului, însoțită de nota de verificare a polițistului de ordine publică, prin care se certifică existența unui imobil, faptul că solicitantul locuiește la adresa declarată, pentru persoana fizică ce nu poate prezenta documentele la lit a) și b)

d)      adeverința eliberată de primării, din care să rezulte că solicitantul sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol și deține un imobil cu destinație de locuință (cu valabilitate  30 zile de la data emiterii).

e)      extrasul de carte funciară pentru informare ce trebuie să fie emis cu cel mult 30  zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate.

În cazul în care solicitantul actului de identitate nu este titularul actului de spaţiu, este necesar consimţământul proprietarului.

          DECLARAŢIA DE CONSIMȚĂMÂNT PENTRU PRIMIREA ÎN SPAŢIU a găzduitorului poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezenţa poliţistului de la postul de poliţie, pentru mediul rural.

           Declaraţia de consimțământ pentru primirea în spaţiu a unei terțe persoanepoate fi dată numai de unul dintre soți în situația în care imobilul respectiv nu a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei menționând următorul text: ”Declar că  imobilul nu a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei”.

          În cazul în care imobilul a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei, declarația de consimțământ trebuie dată de ambii soți.