•  

    SANY2536.jpg-nggid0287-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2527.jpg-nggid0278-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2526.jpg-nggid0277-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2534.jpg-nggid0285-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2533.jpg-nggid0284-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010 SANY2531.jpg-nggid0282-ngg0dyn-100x75x100-00f0w010c011r110f110r010t010
  • Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed

Pierdere / Furt / Deteriorare / Distrugere

 

DOCUMENTE NECESARE:
  • cererea pentru eliberarea cărţii de identitate , de la ghişeu;
  • actul de identitate anterior (Buletin de identitate sau Carte de identitate şi Carte de alegător) acolo unde este cazul;
  • dovada eliberată de unitatea de poliţie unde a fost reclamat furtul, acolo unde este cazul;
  • un document emis de instituţii sau autorităţi publice – paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, livret militar ori diploma de absolvire a unei instituţii de învăţământ, cu fotografie de dată recentă – original şi copie xerox;
  • certificatul de naştere, original şi copie xerox;
  • certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor, original şi copie xerox;
  • hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă (dacă este cazul), original şi copie xerox;
  • certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie xerox;
  • certificatele de naştere ale copiilor 14 ani (dacă este cazul) – original şi copie;
  • documentele cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie xerox ;
  • chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (7 lei RON) achitată la Primăria Pleniţa;
  • taxă extrajudiciară de timbru în cuantum de 5 lei (RON) care se poate achita la Primăria Pleniţa

 

ATENŢIE

În cazul în care solicitantul actului de identitate nu este titularul actului de spaţiu, este necesar consimţământul proprietarului.

        DECLARAŢIA DE CONSIMȚĂMÂNT PENTRU PRIMIREA ÎN SPAŢIU a găzduitorului poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezenţa poliţistului de la postul de poliţie, pentru mediul rural.

          Declaraţia de consimțământ pentru primirea în spaţiu a unei terțe persoane poate fi dată numai de unul dintre soți în situația în care imobilul respectiv nu a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei menționând următorul text: ”Declar că  imobilul nu a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei”.

           În cazul în care imobilul a fost notificat în cartea funciară ca locuință a familiei, declarația de consimțământ trebuie dată de ambii soți.