Dosar asistent personal
ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI DE ASISTENT PERSONAL
- cererea de angajare;
- acte de stare civilă pentru insoţitor: certificat de naştere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
- acte de stare civilă pentru persoana cu handicap: certificat de naştere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
- actul de examinare medicală emis de o instiţutie sanitară competentă, potrivit legii (analizele insoţitorului) ;
- certificatul de incadrare în categoria de persoană cu handicap grav al persoanei care necesită asistent personal (gr.I);
- actele de studii insoţitor (xerocopii);
- curriculum vitae insoţitor (autobiografie);
- carnetul de muncă, iar dacă solicitantul nu a mai lucrat, va da o declaraţie pe proprie răspundere in care să se specifice această situaţie;
- decizia de pensionare (xerocopie);
- cazierul judiciar
- acordul scris al familiei sau al susţinătorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav fără discernamint;
- anchetă socială;
- dosar de încopciat.
- acordul cu opţiunea pentru asistent personal de la DGASPC Dolj