Înscrierea in registrul agricol
Înscrierea in registrul agricol se face in baza O.G. nr.28/2008 aprobata prin Legea nr. 98/2009 si a Normelor Tehnice privind completarea registrului agricol.
Se pot inscrie terenuri agricole aflate pe raza comunei Pleniţa ( intravilan si extravilan) pe categorii de folosinţă ( arabil, vie , livada, păşune, alte terenuri, curţi-construcţii) şi efective de animale . Deţinătorii de terenuri agricole pot solicita înscrierea în evidenţele agricole în baza unei cereri la care se adaugă în copie :
– actul de proprietate ( titlu de proprietate emis in baza legii nr.18/1991, contract de vânzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie ), cartea funciară, precum şi actul de identitate.
După efectuarea înregistrării, persoana poate solicita certificate cuprinzând datele din registrul agricol , certificate necesare la diverse instituţii ( Directia Agricolă, Taxe si Impozite , Judecătorie ).
Eliberarea certificatelor se face in baza unei cereri depuse la Primaria Pleniţa.
Persoanele care nu deţin terenuri agricole pe raza comunei Pleniţa pot solicita certificate care să ateste acest fapt .
Nota: Pentru eliberarea adeverintelor de Compartimentul Registrul Agricol, solicitantul trebuie sa achite o taxa stabilita de Hotararile Consiliului Local al comunei Plenita privind aprobarea impozitelor si taxelor locale.
Cerere pentru inscrierea in registrul agricol
Cerere pentru eliberarea de certificate cu datele din registrul agricol
cerere certificat de producator
Cerere pentru eliberarea de certificate care sa ateste ca solicitantul impreuna cu familia nu detine teren agricol pe raza comunei Plenita
Acte necesare in vederea acordării teren/despăgubiri conform Legii nr 44/1994
Acte necesare in vederea acordării teren conform art. 36 din Legea nr 18/1991