Vasiloanca Daniela
Inspector Serviciul Financiar Contabil
Atributii conform fisei postului
- Pregăteşte lucrările de elaborare ale proiectului bugetului local,cu repartizarea pe trimestre a veniturilor şi cheltuielilor aprobate ;
- Semnază, alături de ordonatorul de credite actele pentru bancă privind operaţiunile legate de conturi;
- Conduce evidenţa veniturilor şi cheltuielior ;
- Conduce evidenţa sintetică şi analitică a materialelor,obiectelor de inventar precum şi a mijloacelor fixe;
- Conduce operaţinile prin conturile curente deschise la Trezorerie,ţine evidenţa debitorilor şi creditorilor;
- Păstrează,eliberează şi conduce evidenţa chitanţierelor şi a actelor de valoare şi asigură păstrarea tuturor documentelor pivind încasările,vărsămintele şi plăţile;
- Efectuează,cel puţin o dată pe lună, control inopinant asupra casieriei, cu urmărirea numerarului şi a altor valori ce se găsesc in casă şi în evidenţă;
- In caz de lipsuri sau plusuri, verificarea se extinde şi asupra documentaţiilor, încheindu-se în acest sens proces-verbal, situaţie ce se va aduce la cunoştinţă ordonatorului principal de credite, în scris, pentru a lua măsurile necesare;
- Controlează periodic gestiunile de materiale şi face propuneri pentru remedierea deficienţelor constatate;
- Execută control financiar preventiv propriu asupra tuturor documentelor sau operaţiunilor prin care se modifică patrimoniul Consiliului Local;
- Face propuneri primarului pentru virări de credite bugetare, modificări de alocaţii trimestriale;
- Intocmeşte dările de seamă contabile trimestriale şi anuale privind execuţia bugetară a tuturor gestiunilor a căror evidenţă o conduce şi o înaintează în termen organelor în drept;
- Impreună cu comisia de inventariere întocmeşte la timp şi în bune condiţii listele de inventariere şi situaţiile comparative şi propune măsuri corespunzătoare în funcţie de cele constatate;
- Clasează şi păstrează în ordine şi siguranţă documentele şi actele justificative ale operaţiunilor financiar-contabile, până la predarea lor în arhivă;
- Ţine evidenţa imobilelor şi a terenurilor proprietatea domeniului public şi privat al comunei;
- Urmăreşte îndeplirea formelor necesare pentru declasarea şi casarea bunurilor materiale conform dispoziţiilor legale;
- Se îngrjeşte de dotarea Consiliului Local şi unităţilor subordonate, în limita prevederilor bugetare şi a mijloacelor baneşti disponibile, cu materiale şi mijloace tehnice de prevenire şi stingere a incendiilor;
- Indeplineşte şi alte sarcini incredintate de primar si Consiliul Local.